szolgáltatásaink

data-center

Az informatikai szolgáltatások alapfeltétele, hogy rendszereink, alkalmazásaink mindig rendelkezésre álljanak. Az adatközpontok biztosítják azt a fizikai környezetet, ahonnan mindez elérhetővé válik.A Digital Technologies, Services & Management Adatközpont divíziójában elkötelezett munkatársaink 0-24 órában biztosítják a folyamatos működést. Villamos- és gépész kollégáink mély szakértelemmel, azonnali beavatkozási képességgel akár 99,999%-os rendelkezésre állást is fenntartanak.Akár Ügyfeleink adatközpontjainak helyszíni üzemeltetését, akár távfelügyeleten keresztüli távoli monitorozását is vállaljuk.Ügyfeleink rendszereihez történő szabályozott hozzáférés mellett a legkülönfélébb kérések teljesítésére IT technikusaink úgynevezett smart-hands szolgáltatást is biztosítanak.

 
data-center

Elsősorban nagyvállalatok végfelhasználói számára a legkülönfélébb IT eszközök – desktopok, laptopok, mobil készülékek, szerverek, hálózati eszközök, stb. – támogatását végezzük divíziónkban.Szolgáltatási Szint Megállapodás (SLA) köré szervezzük tevékenységünket és igény szerint meghatározott kiszállási időt vállalva, vagy akár Ügyfeleink telephelyein folyamatos rendelkezésre állást vagy készenlétet is képesek vagyunk biztosítani.Közel 100, szakterületén folyamatosan képzett kollégánk áll rendelkezésre Ügyfeleink legkülönbözőbb igényeinek kiszolgálása érdekében

 
data-center

Az informatikai rendszerek különböző szintű felhasználói számára Magyarország egyik legkomplexebb szolgáltató központját működteti a Digital Technologies, Services & Management. A T-Systems Magyarország partnereként több ezer vállalat számára nyújtjuk hibabejelentési, automatizált rendszer monitoring és kérésteljesítési szolgáltatásainkat. 0-24 órában, magyar és angol nyelven állunk Ügyfeleink rendelkezésére közel 50 munkatársunkkal.A szolgáltatást az informatikai iparág általánosan elfogadott standardja, az ITIL ajánlásai szerint biztosítjuk és ISO 9001 minőségirányítási rendszerrel is támogatjuk.Vezető informatikai vállalatként felhő alapú rendszerekre támaszkodunk a jegykezelés és munkairányítás tekintetében egyaránt